شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت : مبلغان دینی پاسداران نهضت عاشورا هستند.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی در همایش طلایه داران تبلیغ  و در جمع مبلغان اعزامی ایام محرم به نقاط مختلف استان لرستان گفت: روحانیت، علما و مبلغان دینی پاسداران نهضت عاشورا بوده و اگر امروز نهضت ابا عبدالله(ع) به این بالندگی و تاثیرگذاری با سربلندی نسل به نسل منتقل شده است مدیون روحانیون و مبلغان دینی است

وی گفت: روحانیون  و مبلغان در طول تاریخ طاغوت  متحمل رنجهای زیادی  در امر تبلیغ بودند که امروز به برکت انقلاب اسلامی این مشکلات رفع شده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با اشاره به اینکه مبلغان نگهبان حادثه عاشورا هستند افزود : امروز تمام تلاش دشمنان اسلام و انقلاب کم رنگ جلوه  دادن نهضت عاشورا است و مولود شوم این حرکات اقدامات تروریستی داعش در منطقه است که مبلغان باید در جهت کاهش این اهداف تروریستی تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، با اشاره به اینکه مبلغان باید با تبلیغات آگاهانه و هدفمند قیام عاشورا را در ابعاد معرفتی بیان کنند گفت : امروز مبلغان باید با بازگو کردن ابعاد فلسفی این قیام نسبت به حفظ شعائر تلاش کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه امروز بذر قیام امام حسین(ع) در دل همه آزادی خواهان جهان کاشته شده است گفت : بر ماست که نسبت به پرورش این بذر تمام همت خود را به کار گیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha