پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علما

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مطالبی که از سوی مبلغین ارائه می شود باید به دور از اختلافات و انحرافات بوده و روح اخوت و برادری را در میان مردم رواج دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه ، آیت الله مصطفی علما، امروز در دیدار با روحانیون و مبلغین اعزامی از قم در کرمانشاه با اشاره به وضعیت تبلیغ در گذشته و  ممانعت رژیم پهلوی از تبلیغ علنی روحانیون در نقاط مختلف کشور اظهار داشت : به لطف خدا و با به ثمر رسیدن  انقلاب شکوهمند  اسلامی اکنون شرایط به گونه ایست که مردم با روحانیت همراه و همدل هستند و حضور روحانیون در مراسم و مجالس بسیار موثر و بارز است و همه ما شاهد تاثیر گذاری آن هستیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکیددارند باید با بصیرت و سلیقه با جوانان رفتار کرد تصریح کرد : مبلغین و روحانیون باید این مساله را در نظر داشته باشند که امروزه آن چیزی که برای قشر جوان جامعه لازم است،بیان گردد.

این استاد حوزه، در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر ترویج، سبک زندگی اسلامی ایرانی تاکید دارند، گفت: با بیان آیات و روایات کوتاه و احادیثی از ائمه معصومین(ع) می توان در رواج سبک زندگی که مورد پسند رسول خدا (ص) باشد، تلاش کرد.

وی در پایان  با تاکید بر برگزاری صحیح و با شکوه مجالس عزاداری گفت : ما در استانی زندگی می کنیم که مذاهب مختلفی از جمله شیعه، سنی و اهل حق در آن وجود دارد، لذا باید مطالبی که ارائه می شود به دور از اختلافات و انحرافات بوده و روح اخوت و برادری را در میان مردم رواج دهد

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha