جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طباطبایی اوقاف خوزستان

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: امیدواریم تا قبل از ماه مبارک رمضان سال آینده دیگر فازهای حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام سید محمد طباطبایی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، امروز در آیین افتتاح فاز نخست حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی، به بیان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در آستان مقدس علی ابن مهزيار اهوازی پرداخت و اظهار داشت: از سال ۱۳۹۰ مراحل باز سازی حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی انجام شد که تا کنون عملیات سفت کاری فاز نخست آن به اتمام رسیده و به پایان مرحله نازک کاری رسیده است. 

وی تصریح کرد: تا کنون در حدود ۹ میلیارد تومان برای ساخت حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی هزینه شده که از این مبلغ، ۵ میلیارد آن از اعتبارات دولتی، ۲ میلیارد از اعتبارات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و ۲ میلیارد آن نیز توسط خیرین جمع آوری شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، با اشاره به کمبود اعتبارات برای تکمیل آن، گفت: برای تکمیل فازهای حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی به حداقل ۵ میلیارد تومان اعتبارات نیاز داریم که امیدواریم این مبلغ کلان از سوی دولت و ملت فراهم شود تا این بارگاه مطهر همچون گذشته به نگین درخشان استان خوزستان درآید، کما این که هم اکنون نیز این چنین است.

حجت الاسلام طباطبایی، در پایان با اشاره به زمان تکمیل فازهای پایانی این پروژه بزرگ، بیان داشت: ان شاءالله اگر اعتبارات به موقع تزریق شود، تا قبل از ماه مبارک رمضان سال آینده دیگر فازهای حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی تکمیل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha