سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله شفیعی

حوزه/ وجود بقعه متبرکه علی ابن مهزیار اهوازی(ع) سبب نزول خیرات و برکات زیادی برای مردم اهواز شده که انشاءالله مسئولین مربوطه با تسریع در روند ساخت و تکمیل آن، گذشته را جبران کنند.

آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اعلام افتتاح فاز نخست حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی، اظهار داشت: افتتاح فاز نخست حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی که همزمان با فرا رسیدن دهه عزاداری حضرت سید الشهدا(ع) است، از دو جهت مایه خرسندی بوده که یکی از آن زیارت بقعه علی ابن مهزیار(ع) و دیگری نیز برگزاری آیین های عزاداری ماه محرم در این حرم مطهر است.

وی، وجود بقعه متبرکه علی ابن مهزیار اهوازی را سبب نزول خیر و برکات زیادی برای استان دانست و گفت: به راستی که آفت و بلاهای زیادی به واسطه وجود این بقعه متبرکه از سر مردم خوزستان دور شد که امید است مراحل پایانی مرمت و بازسازی بارگاه مطهر علی ابن مهزیار اهوازی به اتمام رسد.

آیت الله شفیعی با اشاره به پیشینه تاریخی این بارگاه ملکوتی، خاطرنشان ساخت: مردم اهواز از سالیان قبل حرم مطهر علی ابن مهزیار(ع) را به عنوان مأمن و مأوایی برای خود دانسته و حاجات و نیازهای خود را با توسل به این بزرگ از خداوند منان مسألت می کردند و این که امروز شاهد افتتاح فاز نخست آن هستیم، بسیار جای خرسندی و سرور برای مردم دیندار این شهر است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان با اشاره به کم کاری در پروژه مرمت و بازسازی بارگاه مطهر علی ابن مهزیار اهوازی(ع)، بیان داشت: انشاءالله مسئولین مربوطه با تسریع در روند ساخت و تکمیل حرم مطهر علی ابن مهزیار(ع) کم کاری های گذشته را جبران کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha