جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی پور آبادان

حوزه/ امام جمعه آبادان گفت: بد بین کردن مردم نسبت به نیروهای ولایی، مخلص و مسجدی یکی از استراتژی های دشمن است و باید هم مردم و هم مسؤولان در این خصوص هوشیار باشند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به حادثه اسید پاشی در اصفهان، اظهار داشت: آنهایی که از گونه مسایل سود می برند، هدفی جز بهره برداری سیاسی و تخریب نظام و نیروهای ارزشی ندارند؛ چرا که پس از طرح قانون فریضه مقدس امر به معروف و نهی از منکر در مجلس، رسانه های معاند و عده ای از بدخواهان و فتنه انگیزان نسبت به این قانون اعتراض و ابراز ناراحتی کردند.

وی تصریح کرد: مردم آگاه و با بصیرت ایران باید همواره هوشیاری خود را در خصوص این گونه مسایل داشته باشند، تا مبادا دشمنان به خواسته های شوم خود برسند.

امام جمعه آبادان، در ادامه خاطرنشان ساخت: به یقین هیچ فرد مذهبی و مؤمنی که حتی کمترین اطلاعات در خصوص دین اسلام و احکام آن داشته باشد، به خود اجازه نمی دهد که برای دعوت کردن انسانی به سوی معروف، منکری به مراتب بزرگتر و بدتر انجام دهد؛ چرا که اسید پاشی و اذیت و آزار دیگران گناهی نا بخشودنی است و هیچ انسان معتقد و روشنفکری دست به چنین اعمال وحشیانه ای نمی زند.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت برخورد قاطه با اخلال گران امنیت مردم، گفت: امروزه بد بین کردن مردم نسبت به نیروهای ولایی، مخلص و مسجدی یکی از استراتژی های دشمن است و باید هم مردم و هم مسؤولان در این خصوص هوشیار باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha