پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت‌الله نوری

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که دشمنان نقشه های عمیقی علیه‌السلام طراحی کرده اند، گفت: یکی از استراتژیست های دشمن پیش بینی کرده سی سال مبارزه با داعش طول خواهد کشید و این مسئله با هدف راحتی اسرائیل و سرگرم سازی مسلمانان صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید امروز در دیدار با رئیس سازمان پدافند غیرعامل، وظایف این سازمان را بسیار مهم، مقدس و تاثیرگذار عنوان کردند و اظهارداشتند: ایمان و اعتقاد به خداوند و تلاش برای ارتقای امنیت دفاعی نظام، موجب انگیزه برای مسئولان این سازمان می شود.  

ایشان با بیان این که پدافند غیرعامل ریشه در تاریخ اسلام دارد، گفتند: اسلام مسلمانان را با فکر و اندیشه تجهیز می کند چرا که نباید صرفا به برخورد در صحنه اکتفا کرد. 

معظم له با اشاره به این که اسلام بر ضرورت شناسایی و خنثی سازی توطئه های دشمنان تاکید دارد، ابراز داشتند: طراحی و تاکتیک ها اثرگذاری بیشتری از جنگ مستقیم دارد.  

این مرجع تقلید با اشاره به نقش سردار سلیمانی در عراق و سوریه،افزودند: امروز فکر این سردار اسلام است که در عراق و سوریه کارایی دارد؛ بقیه افراد نیز مجهز به سلاح هستند؛ اما آنچه که بیشتر اثرگذار است، فکر ایشان می باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به این که در دوران جنگ های اسلام از ظرفیت افراد مسنی که دارای تجربه و اندیشه بودند برای پی بردن نقشه های دشمنان بهره گیری می شد، ابراز داشتند: اسلام در طول ده سال دچار 62 جنگ شد که در بیش از یک سوم آن ها پیامبر(ص)حضور داشتند و برای فرماندهی این جنگ ها، سرداران با فکر را تربیت می کردند.

ایشان با اشاره به شناسایی به موقع اهداف دشمن از سوی رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کردند: مقام معظم رهبری گاهی پرده از روی اسرارهایی بر می دارند که مهم است؛ در زمانی که استکبار داعیه آشتی گرفته و دست به سوی ایران دراز کرده، رهبری فرمود که آن ها با دست چدنی و دستکش مخملی به سوی ایران دست دراز کرده اند.

معظم له با اشاره به تشکیل داعش و ائتلاف علیه این گروه تروریستی، اظهار داشتند: آمریکایی ها خودشان داعش را در راستای راحتی اسرائیل ساختند و به آن پول دادند؛ اما امروز ادعای برخورد با داعش را دارند تا بگویند با افکار عمومی دنیا هستیم؛ رهبری انقلاب به خوبی اهداف نقشه های دشمن در خصوص داعش را پیش بینی کردند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) بی دلیل نبود که یک موی کوه نشینان را به کاخ نشینان ترجیح نمی داد، افزودند: کاخ نشینان می گفتند جنگ طولانی شده است در حالی که کاری هم نمی کردند؛ این شهدا بودند که جان خود را فدای اسلام کردند. 

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان با بیان این که دشمنان نقشه های عمیقی علیه اسلام طراحی کرده اند، گفتند: یکی از استراتژیست های دشمن پیش بینی کرده، سی سال مبارزه با داعش طول خواهد کشید و این مسئله با هدف راحتی اسرائیل و سرگرم سازی مسلمانان صورت می گیرد.

انتهای پیام/313 /33

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha