جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 338891
۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
وبلاگ

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی آشنایی طلاب با نحوه تبلیغ در فضای مجازی را از ضرورت های عصر کنونی و از نیاز حوزه های علمیه عنوان کرد.

زهرا خوشبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، با تاکید بر ضرورت یادگیری طلاب، جهت فعالیت در فضای سایبری و تبلیغ دینی اظهارداشت: در راستای توسعه و آموزش بسترهای لازم برای طلاب و معاونین و چگونگی روش های تبلیغ دینی در فضای مجازی اولین دوره یک روزه کارگاه وبلاگ نویسی دیروز در ارومیه برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره یک روزه آشنایی بیشتر طلاب با نحوه تبلیغ در فضای مجازی و شناخت فرصت ها و تهدیدهای تبلیغ، توجه به ضرورت وبلاگ نویسی و مباحث مربوط به آن مورد بحث و آموزش قرار گرفت.

معاون استانی آموزش و پژوهش حوزه علمیه خواهران همچنین افزود: کارگاه وبلاگ نویسی با حضور 50 نفر از طلاب و معاونین حوزه علمیه شهرستان ها به همراه اساتید اعزامی از قم به مدت یک روز در محل مرکز مدیریت برگزار شد.  

وی با اشاره به اهمیت ورود حوزه های علمیه در فضای مجازی و اشاعه ارزش های اسلامی در مقابله با تبلیغات گسترده ضد فرهنگی توسط دشمن خاطرنشان کرد: طلاب با آموزش و شناخت نحوه و روش های تبلیغ در فضای مجازی و همچنین چگونگی راه اندازی سامانه کوثر بلاک زمینه ترویج و تبلیغ دینی در فضای سایبری در این استان را مهیا می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha