جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سبحانی

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی با بیان این که تلاش ما باید تنها در راستای تقویت نظام الهی باشد گفتند: در راستای انجام وظایف خود باید برای کسب رضای خدا تلاش کرد و گام برداشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید امشب در دیدار با رئیس و اعضای شورای سازمان پدافند غیر عامل کشور اظهارداشتند: سازمان پدافند غیر عامل در راستای انجام وظایف خود باید برای کسب رضای خدا تلاش کنند، زیرا در راستای تقویت نظام الهی است.

ایشان خاطرنشان کردند: اگر بخواهیم به ارزش کار اصلی خود برسیم باید به دنبال خدایی کردن اعمال خود باشیم.

حضرت آیت الله سبحانی افزودند: هر کاری که برای خدا باشد ارزشمند خواهد شد و اگر برای غیر خدا انجام شود هیچ ارزشی ندارد؛ حتی امور مباح هم اگر برای خدا و رضایت او باشند ارزشمند تر خواهد بود.

معظم له خاطرنشان کردند:  امام راحل طی سال‌های دهه 30 در مسجد سلماسی درس می‌گفتند و در یکی از جلسات پایانی را به نصیحت شاگردان می‌پرداختند که شهید سعیدی که از جمله شاگردان امام بود، درخواست روضه کرد و با اصرار این شهید، امام پذیرفت و شاگردان را به کار برای خداوند توصیه کردند، زیرا بزرگان ما همیشه نیت الهی را مدنظر داشتند.

این مرجع تقلید گفتند: همیشه باید جانب احتیاط و عقل را رعایت کرد، زیرا در زمان ولی امام باقر(ع) برخی می گفتند که درخواست فقر و بیماری داریم تا دچار گناه نشویم، ولی حضرت بیان کردند که ما مامور به پذیرش آن چیزی هستیم که خداوند برای ما خواسته است و او هرآنچه را که خود بخواهد انجام می دهد.

حضرت آیت الله سبحانی گفتند: در صحرای کربلا نیز امام حسین(ع) در آخرین لحظات فرمودند، به رضای الهی راضی هستم و ما هم که از ایشان پیروی می کنیم باید همیشه راضی به رضای خدا باشیم و از امام (ع)خود پیروی کنیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha