چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مسابقات علمی طلاب

حوزه/ سومین دوره مسابقات علمي طلاب حوزه های علميه برادران سراسر کشور سال تحصیلی 94-93برگزارمی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سومین دوره مسابقات علمي طلاب مدارس تحت پوشش مديريت حوزه های علميه برادران سراسر کشور سال تحصیلی 94-93در سه مرحله مدرسه ای،استانی و کشوری برگزارمی شود.

افزایش شور و نشاط علمی،ایجاد رقابت سالم علمی، زمینه سازی جهت شکوفائی استعدادها، شناسائی استعدادهای برتر،حمایت های ویژه معنوی ، علمی و مادی از اهداف این مسابقات علمی بیان شده است.

بر اساس این گزارش، مرحله مدرسه ای این مسابقات 13آبان ماه سال جاری در مدرسه محل تحصیل برگزار خواهد شد و نتایج آن نیز 29 آبان اعلام می گردد، همچنین مرحله استانی این آزمون اول اسفند ماه سال جاری در مراکز استانی برگزارمی شود که اعلام نتایج 21 اسفند اعلام خواهد شد.

 این گزارش می افزاید؛ مرحله سوم این مسابقات که به صورت کشوری برگزار می گردد26 مردادماه سال 94 در اردوی تابستانی طلاب خواهد بود.

افرادی مجاز به شرکت در مرحله مدرسه ای می باشند که حداقل 80% امتیاز برای پایه های سطح یک و 75% امتیاز برای پایه های سطح عالی بر اساس نمرات نهائی خرداد و شهریور ماه سال تحصیلی طبق آیین نامه مسابقات علمی را کسب نموده باشند.

بر اساس آئین نامه مسابقات علمی ملاک تعیین برگزیدگان آزمون در مرحله مدرسه ای کسب حداقل 60% امتیاز برای پایه های سطح یک و 50% امتیاز برای پایه های سطح عالی از آزمون مرحله مدرسه ای می باشد.

مدیریت استان می تواند برای سایر پایه های که مشمول ماده18 آئین نامه مسابقات علمی در مرحله استانی نمی باشند، آزمون علمی مرحله استانی را برگزار نموده و نسبت به انتخاب و تجلیل از نفرات برگزیده آنها اقدام نماید.

آزمون مرحله اول و دوم مسابقات علمی طلاب سفیران هدایت ،توسط معاونت تبلیغ انجام خواهد شد و برگزیدگان آنها برای مرحله کشوری به ستاد معرفی می شوند.

طلاب برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه به نشانی http://www.howzeh-qom.irمراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha