سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
طلاب

مدیر مدرسه اباصالح(عج) اصفهان از تحصیل 300 طلبه در این مدرسه خبرداد و گفت: تاکنون بالغ بر 50 طلبه از این مدرسه فارغ التحصیل و در مکان های مختلف مشغول فعالیتهای دینی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کریم کشکولی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در  اصفهان، با اشاره به قدمت تاسیس مدرسه اباصالح(عج) اصفهان، اظهار داشت: این مدرسه در سال 1387 در اصفهان تاسیس و رسما کار خود را در زمینه فعالیت طلاب آغاز کرده است.

وی با اشاره به مشارکت های مردمی در سخت این مدرسه علمیه، افزود: زمین این مدرسه با کمک های مردمی  از جمله خرید 5 منزل مسکونی تهیه شد.

موسس و مدیر مدرسه اباصالح(عج) اصفهان، با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 300 نفرطلبه در این مدرسه مشغول تحصیل هستند، تصریح کرد: از ابتدای تاسیس این مدرسه تاکنون حدود 50 نفر طلبه فارغ التحصیل شده و به شهر قم عزیمت کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر طلاب در مدرسه اباصالح اصفهان از پایه یک تا 10 مشغول به تحصیل و فراگیری علوم دینی می باشند.

حجت الاسلام کشکولی تاکید کرد: در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از این طلبه های در اصفهان به فعالیت های فرهنگی و تذهیب مشغول هستند که از جمله آنها می توان به حجت الاسلام اژدری مدیر کل سابق اوقاف اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی مسئول فعلی اداره کل ارشاد استان اصفهان و دیگر دوستانی که در خانه مشروطیت اصفهان مشغول به فعالیت هستند، اشاره کرد.

به گفته وی  حدود 20 نفر از مدیران مدارس اصفهان از دانش آموختگان مدرسه اباصالح(عج) اصفهان هستند.

مدیر مدرسه اباصالح اصفهان(عج)، رمز موفقیت این مدرسه را به روز بودن فعالیت های آن با نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب عنوان کرد و گفت: سعی و کوشش این مدرسه علمیه در این است که با مبانی رهبری پیش رود به سبب اینکه ما خود را جزء نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود از اقبال مردم از مدارس علمیه خبرداد و اظهارداشت: خوشبختانه اقبال مردم برای ورود به حوزه های علمیه بسیار خوب است و هرساله افراد زیادی خواهان تحصیل در حوزه اند ولی به دلیل برخی از مشکلات امکان جذب همه آنها نبوده و این مهم نیازمند برنامه ریزی منظم است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha