پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حاجتی

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز با تاکید بر این که پایه های حکومت آل سعود لرزان است، گفت: آل سعود برای وقفه در روند جریان بیداری مردم عربستان و پوشش شکست های مکرر خود در منطقه حکم اعدام شیخ نمر را صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به حکم بی رحمانه آل سعود مبنی بر اعدام «آیت الله شیخ نمر باقر النمر»، اظهار داشت: عمل شنیع و اقدام شرم آور دادگاه فرمایشی رژیم آل سعود، نمایانگر حقانیت جبهه مقاومت اسلامی در منطقه است.

وی صدور حکم اعدام برای شیخ نمر را به واسطه فتوحات جبهه مقاومت اسلامی عنوان کرد و گفت: این که دشمن در این زمان اقدام به صدور حکم اعدام شیخ نمر کرد، به دلیل مقابله های جانانه مسلمانان به ویژه جبهه مقاومت اسلامی در سطح منطقه که سبب خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی شده است را می‌توان از اصلی ترین عوامل صدور حکم اعدام شیخ نمر برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با اشاره به جریان های ضد حکومتی رخ داده در عربستان، بیان داشت: حکومت آل سعود برای وقفه در روند این جریان ضد حکومتی و پوشش شکست های مکرر خود در منطقه این حکم را صادر کرده و ملت های مسلمان یقین کنند که دشمن با این گونه اعمال غیرانسانی راه به جایی نخواهد برد.

امام جمعه موقت اهواز با تأکید بر این که صدور حکم اعدام شیخ نمر کمک شایانی به بیداری اسلامی در منطقه کرد، گفت: اگر حکومت آل سعود بخواهد اعمال ابلهانه خویش را ادامه دهد، باید خود را آماده دریافت واکنش سخت و جدی جریان مقاومت اسلامی کند.

این تحلیل گر مسایل خاورمیانه، با اشاره به نحوه بازداشت شیخ نمر تصریح کرد: رفتار غیرانسانی حکومت آل سعود در نحوه دستگیری، شکنجه و صدور حکم اعدام در پیش گرفته اند، همگی نشان دهنده آن است که سعودی ها خود را در خطر جدی می بینند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در پایان گفت: امروز ندای مسلمانان جهان به گوش می رسد که با فریادهای رسا و مشت های گره کرده اعلام می کنند «هرگونه اقدام علیه مقدسات و علمای بزرگ اسلام پایه های حکومت شما را فرو خواهد ریخت»، و ما إن شاءالله هرچه زودتر شاهد نابودی کاخ استبدادی حکومت های فاسد خواهیم بود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha