پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نرم افزار علامه طباطبایی

حوزه/ جمعی از طلاب و فضلای شهرستان بروجن به همراه دانشجویان تشکلّ های فرهنگی این شهرستان با حضور در مرکز نور از نزدیک با فعالیت های این مرکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این دیدار کارشناس پژوهشی مرکز نور ضمن معرفی تولیدات این مجموعه،  نرم افزار مجموعه آثار علامه طباطبایی (ره) را برای میهمانان معرفی کرد.

حجت الاسلام سید احمد الحسینی اظهارداشت: این نرم‌افزار شامل موضوعاتی همچون علوم قرآن، عقاید اسلامی، شیعه، منطق، کلام استدلالی، فلسفه اسلامی، عرفان، تاریخ، اجتماعی، زندگی‌نامه و خاطرات است.

وی افزود: این نرم افزار حاوی متن کامل ۷۲ عنوان کتاب در ۱۵۴ جلد از آثار علامه طباطبایی (ره)، مشتمل بر موضوعاتی از جمله؛ علوم اسلامی ( تفسیر، فلسفه، عرفان، حدیث، اخلاق اسلامی و اصول فقه)، مباحث اجتماعی، مباحث سیاسی، زندگانی علامه طباطبایی (ره) و ... می باشد.

وی با اشاره به دیگر محتویات این نرم افزار گفت: ارائه کتاب نهایة الحکمة با ۹ شرح و ترجمه، و کتاب بدایة الحکمة با ۳ شرح و ترجمه همچنین دسترسی به ترجمه و تفسیر قرآن کریم بر اساس تفسیر المیزان از دیگر محتویات این نرم افزار فاخر است.

وی ادامه داد: نمایش ۱۲۷ تصویر، مشتمل بر تمثال و دست‌خط‌های علامه (ره) به همراه ۴۲ قطعه صوت و فیلم مرتبط با ایشان، ۱۰ دوره لغت‌نامه فارسی و عربی در ۶۲ جلد، با قابلیت جستجو، قابلیت جستجوهای متنوع و پیشرفته در تمام متون، از طریق کلمه و عبارت همچنین نمایه‌زنی، حاشیه‌نویسی، رنگی کردن و علامت گذاری از جمله قابلیت های پژوهشی نرم افزار مجموعه آثار علامه طباطبایی (ره) می باشد.

علاقه مندان می توانند برای دسترسی به این نرم افزار به فروشگاه اینترنتی مرکز نور به نشانی www.noorshop.com مراجعه کنند.

انتهای پیام    313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha