جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلاب

مدیر مدرسه علمیه اهل بیت(ع) شاهین شهر از برپایی کرسی درس خارج فقه و تحصیل یکصد طلبه در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام دایی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به سابقه مدرسه علمیه اهل بیت(ع) شاهین شهر، اظهار کرد: این مدرسه حدود 18 سال پیش توسط حجت الاسلام شوشتری، امام جمعه وقت تأسیس شد.

وی با بیان این که آن زمان نیز من از مدرسان این حوزه بودم و 14 سال مدیریت مدرسه برعهده حجت الاسلام هاشمی بود، افزود: ابتدا این حوزه علمیه در طبقه زیرین دفتر امام جمعه شاهین شهر قرار داشت و پس از آن مدیریت به حجت الاسلام ملکیان واگذار شد که در این دوره، مدرسه تحت پوشش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان قرار گرفت.

مدیر مدرسه علمیه اهل بیت(ع) شاهین شهر با اشاره به مدیریت 5 ساله خود بر این مدرسه، گفت: در گذشته نزدیک به 15 طلبه داشتیم، اما امروز بیش از یکصد طلبه در پایه های یک تا 5 در این مدرسه در حال تحصیل هستند.

حجت الاسلام دایی همچنین خاطرنشان کرد: در این مدرسه درس خارج فقه نیز تدریس می شود و در حال حاضر بیش از 20 طلبه محصل در این سطح داریم.

وی در مورد فعالیت های فرهنگی این مدرسه علمیه و چشم انداز و برنامه های آینده مدرسه، اظهار کرد: توجه به مباحث اخلاقی طلاب در اولویت برنامه ها قرار دارد.

مدیر مدرسه علمیه اهل بیت(ع) شاهین شهر با بیان این که ما محیط فیزیکی این مدرسه را بهبود بخشیدیم که خود تأثیر فراوانی بر وضعیت تحصیلی طلاب داشت، افزود: هر هفته اتاق فکری با حضور مسئولان مدرسه برگزار می شود و در مورد مسائل مختلف طلاب بحث و تبادل نظر می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha