شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اراکی

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در هشداری شدید، اجرای توطئه اشغال مسجد الاقصی را توسط شهرک نشینان صهیونیست گوشزد کرد و گفت: اهداف اسرائیلی ها با تداوم جنگ درونی در مناطق اسلامی و خون ریزی های گروه های تکفیری تحقق خواهد یافت.

آیت الله اراکی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، به تاثیر کنگره جهانی خطر جریان های تکفیری بر شناخت ماهیت تکفیر در جهان اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: امروز پدیده تکفیر ابزاری در دست دشمنان اسلام برای تغییر جبهه اصلی تقابل با صهیونیزم و استکبار جهانی به یک جبهه داخلی مسلمان با مسلمان است.

وی در تبیین هدف استکبار از استفاده ابزاری از گروه های تکفیری، ابراز داشت: هدف اصلی تخفیف فشار بر رژیم صهیونیستی به ویژه در شرایط بیداری اسلامی است.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی افزود: استکبار هنگامی که مشاهده کرد، موج بیداری اسلامی کشورهای منطقه را فرا گرفته است و در صورت تداوم این حرکت، اسرائیل آینده ای نخواهد نداشت، طرح درگیری جوامع اسلامی را با هدف بازدارندگی مقابله با رژیم صهیونیستی کلید زد.

*رفتار خشن شهرک نشینان صهیونیست با فلسطینیان

آیت الله اراکی با انتقاد شدید از رفتار خشن اسرائیلی ها با مردم مظلوم فلسطین، اظهار داشت: امروز رفتاری که اسرائیلی ها با مسلمانان در سرزمین های اشغالی دارند بسیار خشن است و متاسفانه اخیرا  شهرک نشینان صهیونیست یک راننده فلسطینی را در اتوبوس به دار زدند.

وی افزود: در صورتی که در مناطق اسلامی جنایات گروه های تکفیری وجود نداشت و مسلمین متحد و منسجم بودند، شهرک نشینان صهیونیست جرات نداشتند رفتاری خشن و وحشیانه با مسلمانان فلسطینی داشته باشند.

*مسجدالاقصی را خطر اشغال صهیونیست ها تهدید می کند

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در هشداری شدید اجرای توطئه اشغال مسجد الاقصی را توسط شهرک نشینان و صهیونیست ها به امت اسلام گوشزد کرد و ابراز داشت: اسرائیلی ها برای تحکیم سلطه خود بر فلسطینی ها و محروم کردن آن ها از حقوقی که قبلا متعهد شده بودند بر اقدامات وحشیانه تداوم خواهند ورزید.

*اسرائیل به دنبال جنگ بین امت اسلام است 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه در پایان با تاکید بر اینکه اهداف اسرائیلی ها با تداوم جنگ دینی در مناطق اسلامی و تندروی و خون ریزی های گروه های تکفیری نظیر داعش و النصره تحقق خواهد یافت، خاطرنشان کرد: استکبار به دنبال متلاشی کردن جبهه مقاومت و مقاومت جوامع اسلامی علیه صهیونیست ها و ایجاد جنگ های طوایفی و فرقه ای بین مسلمانان است.

انتهای پیام/313 /33   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha