جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 340031
۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
ضیافت ملکوت

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه همدان گفت: چهارمین دوره طرح "ضیافت ملکوت" با شرکت 150 نفر از فعالین مباحث اخلاقی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین کشوری دلاور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اعلام این خبر گفت: تهذیب و تربیت اخلاقی از چنان اهمیت والایی برخوردار است که خداوند متعال هدف بعثت انبیاء عظام الهی را بیان آیات الهی و تزکیه نفس و تعلیم کتاب و حکمت معرفی نموده است.

معاون تهذیب  و تبلیغ  حوزه علمیه همدان  ادامه داد: در راستای تقویت بنیه اخلاقی طلاب، طرح "ضیافت ملکوت" با حضور طلاب فعال در زمینه مباحث اخلاقی و تربیتی، این هفته با شرکت 150 نفر از طلاب نمونه اخلاقی، در روز های پنج شنبه و جمعه 6و7 آذر ماه، با حضور استاد صفایی بوشهری، در مدرسه علمیه آیت الله آخوند (ره) برگزار خواهد شد.

وی همچنین تحت پوشش قرار دادن طلاب در یک برنامه همه جانبه تربیتی –اخلاقی ، شناخت توانمندی های طلاب نخبه، ایجاد رقابت در امر اخلاقی و تربیتی در بین طلاب، پاسخ به سئوالات تربیتی و اخلاقی طلاب و ارائه مشاوره های تخصصی به آنان، ساماندهی طلاب در دوره های آموزش اخلاق عملی، مهارت افزایی قرآنی و همچنین بهره مندی از محضر  علماء، اساتید و کارشناسان مجرب اخلاق و تربیت اسلامی را از مهمترین اهداف اجرای این طرح  برشمرد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha