سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 340033
۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
خوشنویسی طلاب

مسئول انجمن خوشنويسان طلاب حوزه علميه اصفهان از برگزاری کلاس های خوشنویسی در سطح مدارس با همكاري معاونت تبليغ و تهذيب حوزه استان خبر داد.

  حمیدرضا توکلی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با تشریح برنامه های انجمن خوشنويسان  طلاب، اظهار كرد: انجمن خوشنویسان زير نظر معاونت تهذيب و تبليغ مركز مديريت حوزه علميه اصفهان، در سال جاری با فراخوان از طلابی که در حوزه خوشنویسی فعالیت داشته اند، تشكيل و راه اندازي شد.

 وی درباره هدف ازشکل گیری این انجمن، ابراز داشت: ایده تشکیل این انجمن درابتدا  از طرف واحد فرهنگی مرکز مدیریت ارائه شد، البته در سالهای گذشته به صورت متفرقه، کلاس ها و دوره هایی نیز در مدارس برگزار شده است، ولی هدف ما گسترش فراگیر هنر خطاطی و خوشنویسی در بین طلاب است.

مسئول انجمن خوشنويسان طلاب حوزه علميه اصفهان ادامه داد: اعضای انجمن از حوزویان دارای مدارک رسمی ممتاز و فوق ممتاز خوشنویسی می باشند و در حال حاضر نیز مشغول تدوین آئین نامه و هماهنگی با مسئولین فرهنگی مدارس برای برگزاری کلاس ها هستیم.

توکلی در مورد برنامه های انجمن خوشنویسان نیز گفت: یکی از برنامه های فعلی انجمن، شناسایی و جذب نیروهای جدید می باشد که در همین راستا به زودی مسابقه خوشنویسی در دو مقطع حرفه ای وغیر حرفه ای، با حمایت واحد فرهنگی حوزه اصفهان برگزار خواهد شد و آثار برگزیده در معرض دید دوستداران هنر قرار می گیرد.

وي در پايان از حضور حداقل 15 استاد خوشنويسي در مدارس علميه اصفهان به منظور آموزش طلاب خبرداد و افزود: حضور طلاب پايه های يكم تا سوم در كلاس هاي آموزشي، طي هماهنگي هاي صورت گرفته با معاونت تهذيب و تبليغ اجباري است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha