چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 340034
۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
یزد خانواده شهدا

جمعی از طلاب مدارس علميه خان و مصلی یزد، همزمان با هفته بسیج، با حضور در منزل طلبه شهيد سیدحسن بکایی یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، مسئولان و جمعی از طلاب مدارس علميه خان و مصلی یزد، همزمان با هفته بسیج، با حضور در منزل طلبه شهيد سیدحسن بکایی، یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشته و از ایثار و صبر خانواده اين شهید والامقام تجليل کردند.

پدر شهید سیدحسن بکایی با ذکر خاطراتی از این شهید والامقام، از طلاب خواست تا با جدیت در تحصیل و اشاعه فرهنگ اهل‌بیت(ع) ادامه دهنده راه شهدا باشند.

برپایه این گزارش، طلبه شهید سیدحسن بکایی، در اردیبهشت‌ماه 1360 در منطقه سوسنگرد به شهادت رسید و پیکر ایشان پس از تشييع باشكوه، در جوار امامزاده جعفر(ع) یزد، در دل خاک آرام گرفت.

حجت الاسلام معقولان، فرمانده پایگاه شهید بستانی مدرسه علميه خان در رابطه با این برنامه، گفت: در راستای شناخت و ارتباط بیشتر با خانواده شهدای طلبه طرح «حجره تا سنگر» تدوین و مقرر شد با همت مسئولین حوزه و مساعدت بنیاد شهید و امور ايثارگران و بسیج طلاب و روحانیون استان، به صورت هفتگی، با خانواده شهدای طلبه دیدار و ضمن تکریم این عزیزان، با زندگی‌نامه و سیره ايشان بیشتر آشنا شویم.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مخاطب IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام ممنون از مسئولين محترم خبرگزاري حوزه به خاطر انعكاس مناسب اخبار حوزه علميه يزد