چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پاپ

کلیساها را به "خانه های داد و و ستد" تبدیل نکنید که به محض ورود لیستی از نرخ غسل تعمید، تبرک، دعای خصوصی و ازدواج خارج از نوبت و غیره وجود داشته باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از روزنامه  اَوَّنیره چاپ ایتالیا، پاپ در مراسم عبادی در کلیسای سنتا مارتا،  با اشاره به واقعه ای انجیلی و آنچه خود در دوران کشیشی اش در آرژانتین مشاهده کرد، به کشیشان گفت: توجه داشته باشید که امروزه نیز کلیساها را به "خانه های داد و و ستد" تبدیل نکنید که به محض ورود لیستی از نرخ غسل تعمید، تبرک، دعای خصوصی و ازدواج خارج از نوبت و غیره وجود داشته باشد.

در این دیدار رییس شورای اسقف های ایتالیا نیز ضمن همسویی با پاپ، گفت: باید شرایطی باشد که آیین های دینی در کلیسا مجانی بود و افراد داوطلبانه کمک مالی کنند.

نخست وزیر واتیکان: مشکل بزرگ اروپا بیکاری است                     

خبر دیگری از واتیکان به نقل از واتیکان اینسایدر حاکی است کاردینال پارولین نخست وزیر واتیکان گفت: مشکل بزرگ اروپا بیکاری است. مردم اروپا فکر می کنند که توجهی به مشکلات روزمره آن ها نمی شود و این موضوع موجب ناامیدی مردم شده است. مشکل بزرگ اروپا، بیکاری بخصوص در میان جوانان است که انزوای اجتماعی آن ها را بیشتر می کند. توجه به این طبقه و اقشار دیگر مانند مهاجرین، مادران تنها که باید فرزندان شان را تربیت کنند، سالخوردگان و دیگر اقشار، می تواند مسیری مطمئن برای پروژه اتحادیه اروپا باشد. اروپا برای تضمین صلح و توجه خاص به اقشار آسیب پذیربوجود آمده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha