جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امر به معروف

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه با تاکید بر این که سلامت اخلاقی جامعه در گرو امربه معروف و نهی از منکر است، گفت: چنانچه مؤمنان و افراد صالح امر به معروف را ترک کنند، بی‌تفاوتی‌ در جامعه رواج می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت‌الاسلام علی مولوی، امروز در جلسه فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، با اشاره به این که در بسیاری از آیات و روایات، بر انجام امر به معروف و نهی از منکر بسیار تاکید شده، ابراز داشت: آمران به معروف و ناهیان از منکر جایگاه ویژه‌ای نزد پروردگار متعال دارند و نباید از این مهم غافل شد؛ زیرا سلامت اخلاقی جامعه در گرو احیاء این فریضه می‌باشد.

وی با بیان این که دین اسلام آمران به معروف و ناهیان از منکر را بهترین افراد امت معرفی کرده است، افزود: امر به معروف و نهی از منکر مهمترین فریضه الهی است که در حال حاضر مورد غفلت قرار گرفته است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه ادامه داد: تمام اوامر و نواهی الهی مبتی بر اصول مسلم هستند و چنانچه مؤمنان و افراد صالح عرصه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را ترک کنند، بی‌تفاوتی‌ در جامعه رواج می یابد.

حجت الاسلام مولوی خاطرنشان کرد: چنانچه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ترک شود، افراد ناباب عنان حکومت را در دست می‌گیرند و در آن صورت دعاهای مؤمنان به درگاه الهی مستجاب نخواهد شد.

وی  در پایان با اشاره به این که احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از ضرورت هاست، افزود: هدف و چشم‌انداز ستاد امر به معروف، تقویت حداکثری سلامت فردی، سازمانی و اجتماعی است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha