شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شاهرخی قزوین

حوزه/ امروز دشمن با انواع ابزارهای فرهنگی وتبلیغی و نفوذ در بین خانواده ها، اعتقادات آنها را نشانه گرفته و طلاب باید با بصیرت افزایی تلاش های دشمنان را ناکام بگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، سردار محمد شاهرخی، امروز در مراسم گرامی داشت هفته بسیج در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه قزوین، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا از طریق جنگ روانی و فاصله انداختن بین مردم ونظام اسلامی به اهداف پلید خود دست یابند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اظهارکرد: امروز باید قدردان همه ایثارگران، جانبازان وشهدا باشیم، چرا که امنیت وپیشرفت نظام بر آمده از خون شهدا و مرهون رشادتهای این عزیزان است.

سردار شاهرخی تصریح کرد: امروز دشمن با انواع ابزارهای فرهنگی وتبلیغی و نفوذ در بین خانواده ها، اعتقادات آنها را نشانه گرفته و طلاب باید با بصیرت افزایی تلاش های دشمنان را ناکام بگذارند.

وی با اشاره به این که دین از سیاست تفکیک ناپذیر است، ابراز داشت: احیای دین وترویج احکام دینی و قرآنی برعهده طلاب و روحانیون است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خطاب به طلاب گفت: تلاش نمایید که به شبهات و سئوالات جوانان بخوبی پاسخ دهید و اگر این بخوبی انجام گیرد، تاثیر به سزایی در جامعه خواهد داشت.

سردار شاهرخی در پایان تصریح کرد: خواهران بسیجی نقش تاثیرگذاری در جامعه دارند می توانند با ترویج معارف اهل بیت و بصیرت افزایی، در مقابل هجمه های فرهنگی و اعتقادی دشمنان بایستند.

در ادامه این مراسم،  خانم صادق بیگی همسر جانباز محمد بیگی که به تازگی به خیل شهدا پیوسته، در سخنانی اظهار کرد: امروز دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف، تهاجم فرهنگی گسترده‌ای را علیه ملت ایران آغاز کرده‌اند که برای ایستادگی در برابر آنها باید هوشیار و بصیر باشیم.

صادق‌بیگی تصریح کرد: باید قدردان شهدا و جانبازان سرافراز 8 سال دفاع مقدس باشیم؛ زیرا آنان اجازه ندادند این خاک مقدس به تصرف دشمن درآید.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha