پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جمکران

حجت الاسلام هاشمیان عبودیت و مهدویت را به عنوان دو کارکرد ویژه مسجد مقدس جمکران ذکر کرد و افزود: بیانیه مأموریت مسجد براساس همین دو کارکرد نوشته شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  اولین جلسه شورای پژوهش و برنامه ریزی این مکان مقدس شب گذشته با حضور تولیت، معاون و مدیران پژوهش مسجد مقدس جمکران و جمعی از صاحب نظران و متفکرین عرصه برنامه ریزی و مهدویت در سالن جلسات برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام هاشمیان با اشاره به تغییرات ایجاد شده در دوران تولیت جدید مسجد مقدس جمکران گفت: در این دوره با ورود نیروی انسانی مجرب و متخصص تر فرآیندها و فعالیت ها نظام مندتر شده، و ایجاد معاونت پژوهش و برنامه ریزی نیز به جهت حاکمیت منطق و برنامه بر فعالیت ها و بودجه نویسی بوده است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی مسجد مقدس جمکران در ادامه گفت: با هدف جمع آوری اطلاعات و داده های مناسب برای برنامه ریزی اصولی از سال گذشته تاکنون در مقاطع مختلف چندین سرشماری و نظرسنجی انجام و اطلاعات آنها نیز هم اکنون دسته بندی شده و قابل استفاده جهت برنامه ریزی است.

وی افزود: شورای پژوهش و برنامه ریزی نیز به جهت استفاده از ظرفیت نخبگان فکری و فرهنگی در تصمیم گیری ها و افزایش کیفیت فعالیت ها و در واقع به عنوان اتاق فکر مسجد مقدس جمکران شکل گرفته است.

حجت الاسلام هاشمیان عبودیت و مهدویت را به عنوان دو کارکرد ویژه مسجد مقدس جمکران ذکر کرد و افزود: بیانیه مأموریت مسجد براساس همین دو کارکر نوشته شده و پیش بینی می شود در آینده نزدیک این مکان مقدس میزبان بیش از 50 میلیون زائر در سال باشد که باید برای ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی مناسب به این حجم زوار از هم اکنون برنامه ریزی شود.

وی در پایان گفت: ما امیدواریم با استفاده از ظرفیت این شورا به زودی چشم انداز 10 ساله مسجد مقدس جمکران تدوین شود تا این چشم انداز  روح حاکم بر تمام تصمیم گیری ها و فعالیت ها باشد و بتوان براساس آن دو برنامه 5 ساله را تنظیم کرد.

انتهای پیام    313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha