جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پایان نامه

حوزه / معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین از جمع آوری و ساماندهی پایان نامه های طلاب حوزه های علمیه این استان خبر داد.

حجت الاسلام سید مصطفی ابراهیمی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با اعلام این خبر گفت: معاونت پژوهش حوزه علمیه قزوین در راستای اجرای سیاست های علمی و پژوهشی، حمایت و ساماندهی پایان نامه های حوزوی، اقدام به جمع آوری پایان نامه های  طلاب حوزه های علمیه قزوین کرده است.

وی افزود: در بخش پایان نامه ها متاسفانه شاهد حرکت متمرکز در زمینه تدوین، نشر و استفاده از پایان نامه ها نیستیم که این عامل آسیب جدی در حوزه آموزش و پژوهش است.

معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین بیان کرد: سیاست معاونت پژوهشی حوزه قزوین بر این است که در بخش پایان نامه ها با اجرای برنامه های مختلف به سمتی حرکت کنیم که پایان نامه های طلاب به سمت کارهای علمی، تولیدی و متناسب با نیازهای روز باشد تا از ظرفیت طلاب در امر تحقیق و پژوهش استفاده بهینه گردد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به روند جمع آوری پایان نامه های طلاب، بیان کرد:  به همین منظور  فراخوان تحویل پایان نامه ها در سطح مدارس استان، کتابخانه ها و مراکز مربوطه انجام شده و پیش بینی ما این است که در مقطع کارشناسی ارشد حدود 30 پایان نامه و در مقطع دکتری 10 اثر به معاونت پژوهشی حوزه قزوین ارسال شود.

وی در پایان گفت: این پایان نامه ها پس از جمع آوری توسط داوران مورد بررسی، نقد و ارزیابی قرار خواهند گرفت و چنانچه اثری دارای امتیازات لازم باشد، معاونت پژوهشی اقدام به چاپ و نشر اثر خواهند کرد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha