شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
میرعمادی

حوزه/ تفکرات بیسج از ولایت نشأت گرفته و ماندگاری این نهاد مردمی به خاطر تبعیت مطلق از رهبر معظم انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، در همایش بزرگ بسیجیان سپاه ناحیه خرم آباد  که صبح امروز در سالن تختی این شهر با عنوان "شکوه مقاومت" برگزار شد، گفت: پنجم آذر یادآور رخداد عظیم تشکیل بسیج به فرمان امام راحل است و امروز با گذشت 35 سال از عمر انقلاب، این نهاد مردمی همچنان استوار و پابرجا در تمام فعالیت های انقلاب حضور فعال دارد.

وی با تاکید بر این که ماندگاری بسیج به دلیل اتصال به ولایت فقیه است، ابراز داشت: تفکرات بیسج از ولایت نشأت گرفته و ماندگاری این نهاد مردمی به خاطر تبعیت مطلق از رهبر معظم انقلاب است

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که امروز بسیج با ایمان و اخلاص در تمام عرصه های علمی فرهنگی و اجتماعی قدم برمی دارد، پیروی از ولایت فقیه، بصیرت، دشمن شناسی و دفاع از اسلام و انقلاب را از مهمترین ویژگی های بسیج و بسیجیان برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: امروز بسیجیان باید رسالت عظیم خود را که همان ایستادگی در مقابل زورگویان و دشمنان اسلام و انقلاب است، بشناسند و برای تقویت عزت و اقتدار نظام اسلامی تلاش مضاعف داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان از بسیجیان خواست تفکر و روحیه  بسیجی را در جامعه ترویج دهند و نیروهای وفادار، متعهد و دلسوز را جذب کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha