پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کارگاه طلاب

حوزه / معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان از برگزار گارگاه تخصصی دانش افزایی ویژه طلاب و مبلغان این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهارداشت: کارگاه تخصصی دانش افزایی برای طلاب و مبلغان حوزه های علمیه با عنوان روش بیان احکام و روشهای پرداخت و محاسبه خمس 21 آذر ماه در خرم آباد برگزاری می شود.

 حجت الاسلام محمد ولی پور، با اشاره به اینکه در این کارگاه یکروزه که ویژه مبلغان و طلاب شهرستان خرم آباد برگزار  می شود افزود : در این کارگاه حجت الاسلام علایی از مدرسان و اساتید حوزه علمیه قم برای طلاب و مبلغان بیان احکام و روشهای پرداخت و محاسبه خمس را بیان می کند.

 وی، با اشاره به جایگاه پرداخت خمس گفت : امروز متاسفانه کمتر به پرداخت این واجب توجه می شود و نیاز است با برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه مبلغان و طلاب، دوباره پرداخت این واجب یاد آوری شود، تا مبلغان با آشنایی کامل نسبت به پرداخت و روشهای محاسبه خمس در بین مردم به تبلیغ بپردازند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان در پایان، برگزاری این دوره ها را برای مبلغان دینی ضروری دانست و برگسترش فرهنگ پرداخت خمس در بین جامعه تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha