چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اسکندری عباس

حوزه/ سازمان تبلیغات اسلامی به دلیل دارابودن نیروهای باتجربه، یکی از سازمان‌های موفق حوزه فرهنگ دین است و فعالیت‌های این سازمان در بسیاری از زمینه‌ها رو به رشد می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری روز چهارشنبه در دوره آموزشی معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور اظهار کرد: در دوره آموزشی معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور که به مدت دو روز در قم در حال برگزاری است 5 کمیسیون برای بررسی فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شد.

وی این کمیسیون‌ها را اعزام و تبلیغ، رسانه، مدیریت مسجد، تشکل‌های دینی و اوقات فراغت ذکر کرد و گفت: معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها به عنوان افسران جبهه فرهنگی انقلاب در استان‌ها محسوب می‌شوند و از نزدیک با مشکلات جبهه فرهنگی انقلاب آشنا هستند و می‌توانند راهکارهای حل این مشکلات را ارائه کنند.

حجت‌الاسلام  والمسلمین اسکندری با اشاره به قدمت بیش از سه دهه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: درست است که سازمان تبلیغات اسلامی در دوران مدیریت حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی در برخی ماموریت‌های محول شده موفقیت‌های زیادی کسب کرده است، اما این سازمان برای پویایی بیشتر و گسترش کیفی و کمی ماموریت‌های ارزشی خود نیازمند بازنگری و بازسازی فعالیت‌هاست.

به گفته وی سازمان تبلیغات اسلامی به دلیل دارابودن نیروهای باتجربه و باانگیزه، یکی از سازمان‌های موفق حوزه فرهنگ دین است و در شرایط رکود نیست، بلکه فعالیت‌های این سازمان در بسیاری از زمینه‌ها رو به رشد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: فعالیت‌هایی موفقیت آمیز و تاثیرگذار است که منجر به تربیت انسان‌ها شود، بنابراین بازنگری در فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند به کارایی بیشتر این سازمان کمک کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین  اسکندری در مورد نتیجه پیشنهادها و اظهارنظرهای معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور در کمیسیون‌های پنج گانه، گفت: این نقطه نظرات و پیشنهادات به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی ارائه می‌شود تا مورد بررسی قرار گیرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha