سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مصطفی میرلوحی

حوزه / عضو شورای پژوهش مسجد مقدس جمکران گفت: باید مراقب بود سیاسی کاری ها بر اصل مأموریت این مکان مقدس حاکم نشود و در هر اقدامی رضایت و رفاه مردم به عنوان اصلی ترین هدف مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از  روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام مصطفی میرلوحی در اولین جلسه شورای پژوهش این مکان مقدس گفت: توفیق زیارت و عبادت این مسجد مقدس برای همه ما افتخار است و ما از کودکی به عشق مسجد جمکران بزرگ شدیم.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل دانشگاه امام صادق(علیه السلام) در ارتباط با تدوین سند چشم انداز مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: اصل چشم اندازنویسی و نظام مند کردن فعالیت ها بسیار کار مهم و خوبی است.

وی افزود: در ارتباط با مسجد مقدس جمکران باید یک نکته را مدنظر داشت و آن اینکه به نظر می رسد یکی از دلایلی که از قم به عنوان کوفه دوم و پایگاه مهم امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) و مأمن شیعیان یاد شده، وجود مسجد منتسب به امام زمان(ارواحنا فداه) در این شهر است، لذا کارکرد مهدوی این مکان مقدس برجسته تر از کارکرد عبادی آن است.

حجت الاسلام میرلوحی اظهار داشت: اقدامات و برنامه ریزی ها نباید به تنگ نظری و سلیقه محوری منتهی شود و نباید برای گزارش نویسی باشد بلکه باید عملیاتی، واقعی و مؤثر باشد.

عضو شورای پژوهش مسجد مقدس جمکران در پایان گفت: باید مراقب بود سیاسی کاری ها بر اصل مأموریت این مکان مقدس حاکم نشود و در هر اقدامی رضایت و رفاه مردم به عنوان اصلی ترین هدف مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha