شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 341211
۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
وحدت حوزه و دانشگاه

امروز حوزويان و دانشگاهيان بايد مطالبات امام راحل و رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت تحقق وحدت حوزه و دانشگاه را برآورده كنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه آزاد لرستان و دبير همايش وحدت حوزه و دانشگاه لرستان، گفت:  تلفيق وحدت حوزه و دانشگاه از بركات تلاش  شهدا  مخصوصا شهیدحوزه و دانشگاه  یعنی آیت الله مفتح است.

 حجت الاسلام مهدي قدرتي، افزود : امروز بايد باز هم بصورت جدي تر به تعامل و وحدت اين دو نهاد نگاه شود چرا كه ديده بانهاي تفكر جامعه ما افراد متفكر حوزه و دانشگاه است.

وي با اشاره به اينكه امروز بايد تمام فعاليتهاي حوزه و دانشگاه با خلوص نيت در جهت پرورش انسانهاي ديني و علمي صورت گيرد گفت : امروز حوزويان و دانشگاهيان بايد مطالبات امام راحل و رهبر معظم انقلاب  را در خصوص ضرورت حوزه و دانشگاه برآورده كنند.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه آزاد لرستان با اشاره به اينكه ستاد  وحدت حوزه و دانشگاه  با رياست نماينده ولي فقيه در استان لرستان  به فعاليتهاي خود ادامه مي دهد افزود : دانشگاهيان و حوزويان بايد همديگر را بعنوان بازوي علمي همديگر تقويت كنند و  فعاليتهاي خود را با وحدت در جامعه با در نظر گرفتن اساس دين ادامه دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha