چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ماهواره

مدير حوزه علميه صادق‌آل محمد فسا با تاكيد بر لزوم فهم عميق از دين، گفت: رسالت طلبه امروز شناخت دقيق جامعه و راه هاي ورود شيطان در زمان هاي مختلف به زندگي مردم و هدایت آحاد جامعه است.

حجت‌الاسلام‌ حسين خباز كاشاني در گفتگو با خبرنگار حوزه از شيراز، با اشاره به تحصیل حدود100 طلبه از سراسر استان فارس در پنج پایه تحصيلي در مدرسه صادق‌آل محمد فسا، کمبود استاد را از مشکلات این مدرسه برشمرد.

مدير مدرسه علميه صادق‌آل محمد فسا با اشاره به تغيير ساعات كلاس های درس از هفت صبح به پس از نماز صبح و برگزاري جلسات مباحثه و مطالعه خارج از ساعات درسی، ادامه داد: هدف از اجراي اين برنامه‌، رشد علمي طلاب می باشد.

حجت‌الاسلام خباز همچنین از فعاليت هاي ورزشي طلاب مدرسه در رشته های چون شنا، فوتبال و واليبال با هدف جلوگيري از خستگي علمي طلاب خبر داد و ابراز داشت: ورزش علاوه بر سلامت جسمی طلاب، به نشاط و شادابی آنان کمک شایانی می کند.

مدير مدرسه علميه صادق‌آل محمد فسا با تاكيد بر لزوم جذب دانش‌آموزان و دانشجويان مستعد به حوزه های علمیه، گفت: تربیت طلاب و مبلغین توانمند جامعه را در مسیر سعادت قرار می دهد.

مدير حوزه علميه صادق‌آل محمد فسا با تاكيد بر لزوم فهم عميق از دين، گفت: رسالت طلبه امروز شناخت دقيق جامعه و راه هاي ورود شيطان در زمان هاي مختلف، به زندگي مردم و هدايت ايشان است.

وی در پایان برضرورت نهادینه سازی فرهنگ و اخلاق اسلامی در جامعه تاکید کرد و شبكه هاي ماهواره‌اي را همانا ورود شيطان به زندگي افراد دانست كه طلاب جوان بايد از اين امور آگاهي كامل داشته باشند تا بتوانند جامعه را از افتادن در این دام نجات دهند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha