جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله شاهچراغی

رهبر معظم انقلاب چندین سال است که در زمینه برخورد با تخلفات به خصوص در زمینه فسادهای مالی هشدار داده و نسبت به رسیدگی به پرونده ها مطالبه کرده اند که امیدواریم مسئولان هر چه سریعتر نسبت به رفع این دغدغه رهبری و مطالبه عمومی اقدام کنند.

آیت الله شاهچراغی در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با انتقاد از روند کند رسیدگی به پروندهای فساد مالی در کشور اظهارداشت: این مسئله دارای اهمیت بسیار است و متاسفانه کند عمل شده و در کلمات رهبر فرزانه انقلاب در پاسخی که به معاون رئیس جمهور برای همایش مبارزه به فساد داده بودند، کاملا مشهود بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، با تاکید بر جایگاه مبارزه با هرگونه اعمال خلاف قانون در مبانی اسلامی، افزود: یکی از ویژگی های رسول اکرم(ص) و امام علی(ع) برخورد سریع و قاطع با تخلفات بود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب چندین سال است که در زمینه برخورد با تخلفات به خصوص در زمینه فسادهای مالی هشدار داده و نسبت به رسیدگی به پرونده ها مطالبه کرده اند که امیدواریم مسئولان هر چه سریعتر نسبت به رفع این دغدغه رهبری و مطالبه عمومی اقدام کنند.

امام جمعه سمنان، تصریح کرد: امروز در بیان اینکه چه مقدار فساد کشف و یا وجود دارد آمارهایی به سرعت از مبادی قانونی و دولتی منتشر می شود اما متاسفانه در زمینه برخورد سریع با این فسادها آنطور که باید اقدامی صورت نمی گیرد.

وی گفت: امروز این وضعیت در کشور مورد رضایت نبوده و همه مسئولان قوا باید عزم خود را برای حل این معضل جزم نمایند.

آیت الله شاهچراغی، با بیان اینکه دستگاه قضا به تنهایی نمی تواند این مشکل را حل نماید، گفت:  رفع مفاسد در سطح کلان کشور نیازمند هماهنگی تمام دستگاههای مربوط است و امروز با توجه به همدلی که بین مسئولان است باید این معضل رفع گردد.

وی هشدار داد: فساد را می توان به ویروسی تشبیه کرد که اگر جلوی گسترش آن گرفته نشود به سرعت انتشار یافته و فراگیر می شود ؛ فساد برازنده جمهوری اسلامی نیست و باید به سرعت جلوی انتشار آن در مقاطع و بخش های مختلف چون فرهنگی، اجتماعی، مالی، سیاسی و ... گرفته شود.

انتهای پیام 313/18

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha