جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صالحی منش

استاندار قم در ديدار مديران بنياد شهيد و امور ايثارگران قم، احياي فرهنگ ايثار و شهادت را از رسالت هاي مهم اين نهاد دانست.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش استادندار قم، پيش از ظهر امروز در ديدار مدير و كارمندان بنياد شهيد و امور ايثارگران قم خواستار تلاش بيش از پيش مسئولين اين نهاد در تكريم خانواده ي ايثارگران شد.

استاندار قم تاسيس بنياد شهيد و امور ايثارگران به دستور رهبر كبير انقلاب را مورد توجه قرار داد و افزود: امام خميني (ره) نسبت به مسائل معنوي و مادي خانواده ي معظم شهدا بسيار دغدغه مند بودند.

وي يكي از وظايف اصلي بنياد شهيد را رسيدگي به مسائل و مشكلات خانواده ي شهدا و ايثارگران عنوان كرد و گفت: همه ي ادارات استان بايد در رفع مشكلات خانواده ي معظم شهدا اين اداره كل را ياري دهند.

حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش همچنين مباحث فرهنگي جامعه را ديگر رسالت مهم بنياد شهيد تلقي كرد و خواستار اهتمام بيش از پيش مديران بر احياي فرهنگ ايثار و شهادت شد.

وی اقتدار نظام را مديون ايثار و جانفشاني شهدا و ايثارگران دانست و افزود: بايد با سرلوحه قرار دادن ارزش هاي ايثار و شهادت و اتحاد و همدلي براي سربلندي و اعتلاي ايران اسلامي تلاش كنيم.

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قم نيز در اين جلسه با ارائه ي گزارشي از اقدامات و فعاليت‌هاي اين سازمان اظهار كرد: با تمام توان و وجود براي رفع دغدغه ها و ايجاد اميد و نشاط در بين جامعه ي ايثارگري استان تلاش مي كنيم.

سردار سيد جواد هاشمي با اشاره به آمار تسهيلات خود اشتغالي و خدمات بهداشتي- درماني ارائه شده به ايثارگران استان خاطرنشان كرد:‌ هدف اين اداره كل خدمت صادقانه به عزيزان ايثارگر و جلب رضايت ايشان مي باشد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha