پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 341271
۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
سبک زندگی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: امروز باید سیره و سنت نبی مکرم اسلام در شیوه زندگی مورد توجه قرار گیرد

حجت الاسلام سعید مهدوی  امین در گفتگو با خبرنگار حوزه در خرم آباد، با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام بعنوان خاتم الانبیاء  نعمت نبوت را بر بشر تمام کرد گفت : ما مسلمانان باید سیره و سنت نبی مکرم اسلام (ص ) را بعنوان یک اصل در اعتقادات و سبک زندگی خود بکار گیریم.

وی  همچنین با اشاره به اینکه ائمه اطهار(ع) افتخارشان این است که به سنت و سیره حضرت رسول(ص) عمل کرده اند و دنباله رو پیام این بزرگوار بوده اند  افزود : پیامبر گرامی اسلام بعنوان اسوه حسنه و کاملترین الگو برای زندگی بشر است و مسلمانان باید سیره و منش ایشان را در زندگی فردی اجتماعی و فرهنگی خود پیاده کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان تصریح کرد  : تنها راه برای پیاده کردن سیره پیامبر گرامی اسلام در زندگی این است که قرآن،  اهل بیت و احادیث ایشان را بعنوان منبع در نظر بگیریم.

 وی، برگزاری قرائت زیارت حضرت رسول(ص) در مصلی الغدیر خرم آباد ،عزاداری توسط هیئت رزمندگان اسلام با شرکت مردم  فردا صبح در حسینیه ثار الله خرم آباد و همچنین برگزاری مراسم سخنرانی و عزاداری در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نیازی از اساتید حوزه علمیه قم را از جمله برنامه های 28 صفر در استان لرستان برشمرد .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha