چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 341274
۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
حکیمی فر

نخستین امام جمعه شهر توپ آغاج شهرستان بیجار با حضور مسئولان استانی و حوزوی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری  حوزه از سنندج، در این آیین که با حضور معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در کردستان، اعضای شورای سیاستگذاری نماز جمعه استان، امام جمعه بیجار و جمعی دیگر از مردم و مسوولین محلی برگزار شد، حجت الاسلام «حکمت حکیمی فر» به عنوان نخستین امام جمعه توپ آغاج بیجار معرفی شد.

عضو شورای سیاستگذاری نماز جمعه استان کردستان در این آیین گفت: نماز جمعه موجب وحدت مردم می گردد.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به برنامه های توسعه شورای سیاست گذاری استان برای برگزاری نماز وحدت بخش جمعه در مناطق حائز شرایط افزود: شهرتوپ آغاج در کیلومتر 45 شهر بیجار با بیش از دو هزار و 500 نفر جمعیت از ظرفیت مناسبی برای برگزاری نمازجمعه برخوردار است.

وی به تقاضاها و مراجعات مردمی برای برگزاری نماز جمعه در این شهر اشاره کرد و گفت: در این راستا حجت الاسلام 'حکمت حکیمی فر' که دارای سوابق و فعالیت های موفق تبلیغی و از تحصیلات عالیه حوزوی برخوردار است برای این مسوولیت سنگین و مهم، توسط شورای سیاستگذاری نماز جمعه استان کردستان انتخاب شده است.

لازم به ذکر است: حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در حال حاضر در سطح تحصیلات خارج مشغول تحصیل  بوده و  تدریس در حوزه علمیه شهرهای البرز، نظرآباد و ساوجبلاغ و مسوولیت بسیج طلاب را در کارنامه خود دارد.

نخستین امام جمعه شهر توپ آغاج  دانش آموخته  موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) بوده و مدتی  نیز در خبرگزاری حوزه فعالیت کرده  است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امید IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    0 0
    با سلام فاصله توپ آغاج از بیجار 30 کیلومتر است که اشتباها 45 گفته شده.