جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 341745
۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
پژوهیار

حوزه/ مسئول آموزش پژوهیار از برگزاری کارگاه‌ها و جلسات متعدد معرفی و آموزشی این سامانه پژوهشی برای محققان و پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی خبر داد.

امیرحسین عافیت طلب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: برپایی بیش از 10 کارگاه و جلسه مشترک با مراکز علمی و پژوهشی در شهرهای قم و تهران با هدف ارائه، معرفی و کارگاه آموزشی جهت آشنایی و شناخت هر چه بیشتر پژوهشگران و محققان با ابزارهای نوین پژوهشی می باشد.

وی با اشاره به برخی از مراکز علمی و پژوهشی که با نرم افزار پژوهیار آشنا شده اند، افزود: "پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تهران"، "دانشگاه علامه طباطبایی(ره)"، " دانشگاه الزهرا (س)"، "مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران"، " دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان"، " مؤسسه اخلاق و تربیت قم"، " پردیس دانشگاه علامه در اراک"، " مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه" و همچنین برپایی کارگاههای متعدد آموزشی به مناسبت هفته پژوهش در معاونت تهران مرکز نور از جمله این مراکز علمی و پژوهشی می باشند.

وی ادامه داد:  این کارگاه‌ها با تخفیف 50 درصد در سطح تهران و قم با ارسال پوستر و پست الکترونیکی برای دانشجویان و سایر علاقه مندان به حوزه پژوهش اطلاع رسانی شد، که در مجموع 125 نفر از علاقه مندان حوزه استناددهی و پژوهشگران از این کارگاههای آموزشی بهره بردند.

انتهای پیام    313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha