جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موسوی لارگانی- فلاورجان

حوزه/ یاوه گویانی که عنوان می کردند مردم از انقلاب زده شده و از آن فاصله گرفته اند، در 9 دی دیدند که ملت در کنار نظام و ولایت ایستاده و به هیچ وجه از انقلاب و رهبری فاصله نمی گیرد.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در  اصفهان، با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، اظهار داشت: این حماسه بزرگ سبب استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

 وی ادامه داد: یاوه گویانی که در خارج و داخل همواره عنوان می کردند که مردم از انقلاب زده شده  و از آن فاصله گرفتند، در 9 دی دیدند که مردم همواره در کنار نظام و ولایت ایستاده و به هیچ وجه حاضر نیستند برای فشارهایی که دشمن به کشور وارد می کند، از انقلاب فاصله بگیرند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، حماسه 9 دی سال 88 را پیروزی دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: دشمنان داخلی و خارجی برای چنین فتنه ای، برنامه ریزی گسترده ای کرده بودند اما با حضور مردم در صحنه، امید آنان به یاس تبدیل شد.

حجت الاسلام موسوی لارگانی با تاکید بر این که حضور حماسی مردم در روز 9 دی سبب شد انقلاب بیمه شود، ابراز داشت: ما باید همواره بصیرت خود را افزایش دهیم، چون اگر دشمن از در خارج شود از پنجره وارد می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha