جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خاموشی

حوزه/ رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: اگر فریضه نماز در مراکز فرهنگی، مدارس و دانشگاه ها اقامه و به آن اهتمام ورزند، در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی دو چندان علمی فرهنگی کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، پیش از ظهر امروز در بیست و سومین اجلاسیه سراسری نماز، در اهواز، نماز را کلید رسیدن به کمال عنوان کرد و اظهار داشت: نماز کنقشه راهی برای حرکت جامعه به سوی ارزش های والای اسلامی است.

وی با بیان این که دنیای امروز در بحث رهبری با چالشی بزرگ مواجه است، گفت: امروز حتی وهابیت و تکفیری ها هم قائل به اقامه نماز هستند، اما مرقد و بارگاه ائمه اطهار(ع) را تخریب و بمباران می کنند؛ چرا که آنها با نماز جهت داری که فرمان مقابله با ظلم و ستم را می دهد، مخالف هستند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تأکید بر این که نماز مهم ترین اصل در اسلام است، تصریح کرد: اگر فریضه واجب نماز در مراکز فرهنگی، مدارس و دانشگاه ها اقامه شود و به آن اهتمام ورزند، در آینده ای نزدیک شاهد کوفایی دو چندان علمی فرهنگی در کشور خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی در پایان با بیان این که پرچم نماز صحیح و با خلوص نیت باید در جای جای میهن اسلامی ایران بلند شود، گفت: این پرچم به جهت‌دهی انگیزشی ایمانی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha