جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یزدی

حوزه/ رئیس شورای عالی جامعه مدرسین با اشاره به اینکه نباید از هوشیاری و بیداری در مقابل نقشه های دشمنان غافل شویم، گفت: دشمنان همواره به دنبال توطئه علیه انقلاب و ایران هستند و ما نیز باید همواره برای مقابله با نقشه های آن ها بیدار باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت الله یزدی صبح امروز در هفتمین نشست مشترک هیئت رئیسه خبرگان رهبری با کمیسیون های داخلی مجلس خبرگان با اشاره به اینکه تجربه تاریخی نشان داده که گروه هایی امثال داعش با همه فراز و نشیب ها محکوم به شکست هستند، اظهار داشت: داعش مرتکب جنایاتی شد که در شرایط متعارف جنگی نیز دشمنان متوسل به این جنایات نمی شوند و ارتکاب به این جنایات موجب منفوریت خاص، عامه مردم شده است و حتی خود غربی ها نیز که از ایجاد کنندگان این گروه هستند، نگرش مثبتی به داعش ندارند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با ابراز امیدواری از اینکه فتنه غربی ها علیه جهان اسلام به نفع اسلام تمام شود، گفت: کمک های جمهوری اسلامی ایران به دلیل تجربیات در برخورد با توطئه های دشمنان به عراق و سوریه منتقل شده است.

رئیس جامعه مدرسین در پایان با اشاره به اینکه نباید از هوشیاری و بیداری در مقابل نقشه های دشمنان غافل شویم، گفت: دشمنان همواره به دنبال توطئه علیه انقلاب و ایران هستند و ما نیز باید همواره برای مقابله با نقشه های آن ها بیدار باشیم.  

انتهای پیام/313 /33

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha