پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اجلاس نماز

حوزه/ بیست و سومین اجلاس سراسری نماز، پس از دو روز بحث و تبادل نظر علما، مسئولان و کارشناسان پیرامون راهکارهای توسعه فرهنگ نماز و نقش آن در تعالی فرهنگی جامعه، در اهواز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در اهواز، این اجلاس که بیست سومین سال برگزاری آن بود با حضور جمعی از مقامات و مسؤولان کشوری از صبح دیروز آغاز به کار کرد و عصر امروز نیز به کار خود پایان داد. در مدت برگزاری این اجلاس تعداد زیادی از مسؤولان، همچون معاون اول رییس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر آموزش و پرورش، وزیر ورزش و جوانان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، نمایندگان ولی فقیه در استان ها، نمایندگان مردم در خبرگان رهبری و دیگر علما و روحانیون حضور داشته و مباحث خوب و مهمی در خصوص اهمیت و نحوه ارتقاء جایگاه نماز در کشور مطرح شد.

 همچنین، چگونگی ارتقاء سلامت اجتماعی با استفاده از نشر فرهنگ نماز، علل بروز فساد اخلاقی، سیاسی و اقتصادی در کشور و راه های مقابله با آن، حوزه و نقش تأثیر گذار آن بر زندگی اجتماعی مردم و همچنین توجه به برپایی نماز در مدارس و دانشگاه های کشور، بخشی از مباحث مطرح شده در بیست و سومین اجلاس سراسری نماز در اهواز بود.

 بنابراین گزارش، در اجلاس بیست و سوم نماز ضمن تقدیر از پژوهشگران عرصه قرآنی که صبح امروز انجام شد، از برخی مسؤولان فعال در عرصه نماز تجلیل به عمل آمد.

 عبداللهی، دبیر بیست و سومین اجلاس نماز با حضور در پشت تریبون این اجلاسیه با بیان این که بیش از 1800 مقاله قرآنی به دبیرخانه بیست و سومین اجلاسیه نماز ارسال شد، گفت: از این تعداد تنها 20مقاله حائز دریافت جایزه و لوح تقدیر بودند.

 برپایه این گزارش، جمعی از ائمه جمعه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» خواستار توجه جدی مسؤولان به مباحث مطرح شده در این اجلاس شدند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha