چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه

حوزه/ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در مدت فعالیت خود نزدیک به 1000 عنوان کتاب و بیش از 300 عنوان نشریه از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر کرده است.

هادی طالبی، مسئول غرفه انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین که در ساختمان ناشران استان قم بر پا است در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: تا کنون نزدیک به 1000 عنوان کتاب و بیش از 300 عنوان نشریه از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شده است.

وی افزود: نشریات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از سوی گروه های علمی مختلف منتشر  می شود؛ اقتصاد اسلامی، حقوق اسلامی، کتاب نقد، ذهن، قبسات به صورت فصل نامه و نشریه حاشیه نیز به صورت ماهنامه از سوی پژوهشگاه منتشر می شود.

وی درباره کتاب های پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: از جمله فعالیت های علمی در پژوهشگاه، انتشار دانش نامه است که در این عرصه نخستین دانشنامه، دانشنامه امام علی علیه السلام در 13 جلد و بعد از آن دانش نامه فاطمی در شش جلد منتشر شده است.

کتاب فلسفه سیاسی آیت الله خامنه ای در نمایشگاه

وی دانش نامه پیامبر اعظم(ص)، دانش نامه امام سجاد علیه السلام و دانش نامه قرآنی را از آثار آتی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی معرفی کرد و گفت: جدید ترین اثر منتشر شده از سوی پژوهشگاه نیز فلسفه سیاسی آیت الله خامنه ای می باشد که با استقبال گسترده ای از سوی جامعه علمی و فرهیخته جامعه همراه شده است.

وی افزود: گروه های فقه و حقوق، قرآن، فلسفه، کلام، معرفت شناسی، دین پژوهی، عرفان، اخلاق، اقتصاد، سیاست، تاریخ و تمدن و منتطق فهم دین از گروه های علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است که کتاب ها و نشریات علمی پژوهشی این پژوهشگاه از سوی آنها منتشر می گردد.

انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha