جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ایزدپناه

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت:300فیلم کوتاه ،300فیلم نامه و 800عکس به دبیرخانه نماز و نیاش ارسال شد که در قالب یک نمایشگاه تخصصی عرضه گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه در دیدار هنرمندان جشنواره نماز و نیایش با آیت الله العظمی جوادی آملی گفت: وزارت ارشاد اسلامی دفتری به نام دفتر سینمای جوان ایجاد کرد که این دفتر، پنجاه انجمن سینمای جوان را در کشور تاسیس کرده است که در قم یکی از قوی ترین این انجمن ها جای گرفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم  تصریح کرد: برگزاری جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین را از جمله این فعالیت ها دانست و گفت: در این جشنواره سعی شده است که معارف اسلامی در قالب هنر به جامعه عرضه شود.

وی افزود: در جشنواره نماز و نیاش دو هنر سینما و عکاسی شامل فیلم نامه نویسی و فیلم کوتاه و عکس در این همایش مورد نظر واقع ش و قرار شد که جوانان هنرمند در قالب یک جشنواره شناسایی و ساماندهی شود که در خدمت معارف و پیام های دینی باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، بیان کرد: در این جشنواره به دنبال هماهنگی تکنیک و معنا هستیم و به همین دلیل این همایش با این کرد و به شکل حرفه ای برگزار شده است.

وی گفت: در این راستا 300فیلم کوتاه به دبیرخانه ارسال شد و 300فیلم نامه و 800عکس نیز در این رابطه ارسال شده است که در قالب یک نمایشگاه تخصصی عرضه شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha