جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
l

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه گفت: نیازمند تأسیس مجتمع عظیم حوزوی در مرکز هر استان هستیم تا پاسخگوی نیازهای فرهنگی و شرعی جامعه باشد.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، آیت الله حسینی بوشهری  امروز (18دی ماه) در دیدار علیرضا رزم حسینی، استاندار استان کرمان  که در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزارشد با بیان این که  در جریان روند امور فرهنگی و تأسیس مدارس علمیه  از سوی خیرین  هستم، گفت:  تأمین منابع مالی عمده مشکلات برای تأسیس  مدارس علمیه  است و با منابع مالی محدود نمی توان کارهای بزرگ انجام داد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه پول و اعتبارات مالی نقش اول برای موفقیت به شمار نمی رود، اظهارداشت: برنامه ریزی دقیق و مدون و نیروی کارآمد همراه با اخلاص از جمله عناصر بزرگ برای پیشرفت کارها می باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که نیازمند تأسیس مجتمع عظیم حوزوی در مرکز هر استان  هستیم تا پاسخگوی نیازهای فرهنگی و شرعی جامعه باشد، خاطرنشان ساخت: باید با نگاه بلند و برای رسیدن به افق ها،  برنامه ریزی دقیق کرد.  

مدیرحوزه های علمیه کشور افزود: نیاز سنجی یک اصل برای برنامه ریزی است. باید با تشکیل گروهای مشترک از دو نهاد حوزه و مسؤلین ابتدا ظرفیتها و توانایی جامعه را شناسایی کرد و سپس برای پیشرفت آن برنامه و راهکارهای لازم را ارئه داد.

 انتهای پیام: کد 40/ 313

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha