شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نابلسی صادق

حوزه/ مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) صیدا، گرایش به شیعه را رو به گسترش دانسته و گفت: امروز به بركت جمهوري اسلامي و رهنمودهای مقام معظم رهبري، موقعيت شيعیان در لبنان، بسيار مهم و تاثيرگذار است .

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین صادق نابلسي، شب گذشته در نشست جمعي از مديران مدارس علميه مشهد و مسئولان مركز مديريت حوزه علميه خراسان با علامه نابلسي، رئیس هیئت علمای جبل عامل لبنان با اشاره به موقعيت خاص جغرافيايي و حضور حداكثري اهل تسنن در صيدا، ابراز داشت: حوزه علميه صیدا طلاب زيادي را تربيت كرده  و به واسطه اهميت استراتژيك آن، نسبت به ساير مدارس علميه شيعه لبنان ارتباط معنوي و هماهنگي ويژه اي با سيد حسن نصرالله دارد.

استاد علوم سياسي و ارتباطات بين الملل دانشگاه دولتي لبنان افزود: امروز به بركت جمهوري اسلامي و رهنمودهای مقام معظم رهبري، موقعيت شيعیان در لبنان، بسيار مهم و تاثيرگذار است .

وی با اشاره به اين كه بعد از جنگ 33 روزه، گرایش به مذهب شيعه در لبنان روبه گسترش است، ابراز داشت:  برنامه هاي علمي مدرسه علميه امام صادق(ع) شهر صيدا، با جامعة المصطفي العالميه هماهنگ است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha