جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 342606
۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
پژوهیار

حوزه/ پس از برگزاری موفق کارگاه های آموزشی پژوهیار در مراکز علمی و تحقیقاتی مختلف، نخستین کارگاه آموزشی پژوهیار در پژوهشگاه مطالعات اسلامی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این کارگاه از مجموعه کارگاه‌های کاربری «پژوهیار» باهدف آشنایی باقابلیت‌های نرم‌افزار «پژوهیار» و ارتقاء سطح دانش و مهارت متقاضیان و علاقه‌مندان کار با ابزارهای نوین پژوهشی من‌جمله «پژوهیار» با همکاری پژوهشگاه مطالعات اسلامی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

براساس این گزارش: در این کارگاه های آموزشی که  دکتر راهدان رئیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی، مدیرکل فرهنگی و تبلیغی دفتر و رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه اصفهان، معاون آموزشی و تهذیب مؤسسه آموزش عالی علامه مجلسی و جمعی از اعضای هیئت علمی، پژوهشگران و کارمندان پژوهشکده در مقاطع تحصیلی دکترا، سطح 3 حوزه و کارشناسی ارشد حضور داشتند.

این گزارش می افزاید: مسئول آموزش پژوهیار در این کارگاه بر ضرورت به‌کارگیری شیوه‌های نوین پژوهشی، نیازهای حال حاضر پژوهشگران در عرصه پژوهش دیجیتال و برخط، اهمیت مبحث استناددهی  در امر پژوهش به‌عنوان تنها مؤلفه اخلاق در نگارش و مفاهیمی در رابطه با حوزه استناددهی تاکید کرد.

امیرحسین عافیت طلب ادامه داد: نرم‌افزار «پژوهیار» به‌عنوان تنها ابزار مدیریت منابع و استناددهی به زبان فارسی برای پژوهشگران داخلی و فارسی‌زبان طراحی شده است و ابزار پژوهشی نوینی را در دسترس علاقه مندان قرار می دهد.

لازم به ذکر است، این کارگاه به دلیل استقبالی که توسط محققان و پژوهشگران پژوهشگاه مطالعات اسلامی مواجه گردید این کارگاه پژوهشی در قالب دو کلاس مجزا برگزار شد.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha