جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمد تقی امان پور - وزارت نفت

حوزه/ مشاور وزیر نفت، با بيان اين‌كه بايد جوانان را تشويق كنيم تا پرچمدار حركت جهادي شوند، گفت: امروز در کشور، فرهنگ و مديريت جهادی، بيش از هر زمان مورد نياز، كارآمد و قابل استفاده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مهندس محمدتقی امان پور، امروز در همایش فرهنگ و مدیریت جهادی، در قم، گفت: جوانان ما بايد خود را باور كنند و بدانند در نظام اسلامی، مردم نبايد منفعل از شرايط سياسی روز باشند، بلكه بايد در زمينه ابعاد مختلف توسعه كشورنگاهی جدی داشته و حركت كنند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران با بيان اين‌كه امروز جوانان بايد پيام‌های نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند، افزود: در گام اول جوانان بايد مطالبات را ايجاد و خود را از ديگر چالش‌های سياسی كاری دور كنند، بلكه بايد اولويت‌های انقلاب را پی گيرند و بدانند که رهبری معظم از آنها حمايت خواهد كرد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: امروز در کشورمان فرهنگ و مديريت جهادی بيش از هر زمان مورد نياز، كارآمد و قابل استفاده است.

مشاور وزیر نفت با بيان اين‌ كه تشكيل جهاد سازندگی، اراده امام(ره)، خواست مردم و ‌حلقه مفقوده ای از نهضت انقلاب اسلامی بود و ‌توانست قابليت توسعه و سازندگی را در خدمت قرار دهد، اظهار خاطرنشان كرد: جهاد اولين نهادی بود كه به دنبال تحقيقات راهبردی رفت و امروز هم فرهنگ و مديريت جهادی غنی‌ترين پشتوانه و  دانشی برای الگوسازی در نظام است.

وی افزود: فرهنگ و مديريت جهادی، الگوی غنی، پربار، ‌عملياتی و كاربردی است كه می‌تواند در همه شئونات زندگی ما در داخل و خارج به كار گرفته شود.

امان‌پور با اشاره به اين‌كه ما با جامعه جوان و آرمان‌خواه طرف هستيم، تصريح كرد: جوانان بدانند فضای انقلاب اسلامی به نحوی است كه اگر آنها اراده كنند بسترهای لازم برای كار جهادی آماده است.

*لزوم خودباوری جوانان

 وی افزود: اين طور نيست كه در هر مقطعی همه بسترها برای كار جهادی آماده باشد و طبيعي است كه در مقاطع مختلف موانعی سر راه جوانان وجود داشته باشد، اما اگر جوانان خود را باور كنند و وارد كار شوند، می‌توانند شرايط را به نفع خود تغيير دهند، موانع را بردارند و از فرصت‌ها استفاده كنند، پس هر كس بخواهد خدمت كند و خدمت او خالص باشد امروز در جمهوری اسلامی نسبت به عقايد انقلاب امكانات بيشتری دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha