جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جبرئلی

مدیر مرکز شیعه شناسی کرج گفت: در کرج این استعداد وجود دارد که حضرت آیت الله مکارم شیرازی یک مدرسه با ویژگی‌های خاص در این شهر احداث کنند تا طلاب شهر کرج نیز از وجود ایشان استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام و المسلمین جبرئیلی عصر چهارشنبه در دیدار  دانش پژوهان مرکز تخصصی  شیعه شناسی کرج با حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه این مرکز در شهر کرج دارای طلبه‌های کوشایی است اظهار کرد: طلاب این مرکز امام جماعت مساجد کرج و منبری هستند و مطالب عرضه شده با کمترین زمان در مساجد و ادارات عرضه می‌شود و تاثیر خود را می‌گذارد.

وی با اشاره به این که سیاست ما در این مرکز پایبندی به اصول اخلاقی و نظام بوده است گفت: ولی فقیه، امام و رهبری سه اصل مهم این مرکز است و به کمتر از آن ورود نمی‌کنیم.

مدیر مرکز تخصصی شیعه شناسی کرج با بیان اینکه احترام کامل به روحانیون شهر از اصول این مرکز است ابراز داشت: از طلاب این مرکز درخواست دارم که جدی تر درس بخوانند تا از این نعمتی که خداوند به آن‌ها عنایت کرده است نهایت استفاده را ببرند.

وی بیان کرد: در شهرستان کرج این استعداد وجود دارد که حضرت  آیت الله مکارم شیرازی یک مدرسه با ویژگی‌های خاص در این شهر احداث کنند تا طلاب شهر کرج نیز از وجود ایشان استفاده کنند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha