چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت‌الاسلام روستا آزاد

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به این که سریال پرده‌نشین بخشی از اعتماد و اطمینان بین مردم و روحانیت را به نمایش گذاشت گفت: این سریال حاوی نکات دینی خوبی بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام روستا آزاد چهارشنبه شب در نشست تخصصی نقد و بررسی و تقدیر از سریال پرده نشین اظهار کرد: کمترین مجموعه‌ای مانند سریال پرده نشین ساخته شده است که روحانیون در آن دخیل بوده‌اند و تا این اندازه مورد تأیید مردم باشد.

وی با اشاره به ویژگی‌های این سریال بیان کرد: مردم به عنوان مخاطبین روحانیت و نیز خود روحانیت تناسب‌هایی را بین مؤلفه‌های این داستان و زندگی خود می‌دیدند.

سرپرست مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه روحانیت هنوز مطمئن‌ترین و قابل اعتمادترین قشر در بین مردم است گفت: در مناسبت‌های تبلیغی بزرگ که بیش از 9 هزار مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اعزام می‌شوند مبلغان بسیار مورد احترام مردم قرار می‌گیرند و بیش از 90 درصد اسکان و پذیرایی از آن‌ها بر عهده مردم است و ما این احترام را در مورد هیچ قشر دیگری در جامعه سراغ نداریم.

وی با اشاره به اینکه سریال پرده‌نشین بخشی از اعتماد و اطمینان بین مردم و روحانیت را به نمایش گذاشت افزود: این سریال حاوی نکات دینی خوبی بود و در طول آن مسئله دینی سستی ندیدیم.

حجت الاسلام روستا آزاد تصریح کرد: این سریال بر این نکته تاکید کرد که هنر دارای ارزش‌های بسیاری برای انتقال و تبیین مطالب دینی است و حوزویان که دغدغه مردم را دارند می‌توانند از این عرصه استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مسیر علی‌رغم همه تلاش‌ها هنوز نسبت به نقطه مطلوب فاصله داریم گفت: امیدوارم برگزاری این جلسه موجب ارتقا سواد رسانه‌ای همه حاضران باشد.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha