جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سعیدی

حوزه/ برای از بین بردن آسیب های به وجود آمده و یا آسیب های احتمالی، نباید راه ها را مشکل کرد و رسیدن به اهداف را پیچ و خم داد، چون باعث هدر دادن توان مجموعه و ایجاد مشکل برای مردم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه(س) در جمع معاونان و مدیران آستان مقدس حضرت معصومه(س)، گفت: برای رسیدن به مقصد، باید مسیر های مورد نظر طراحی و مقررات درست وضع شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: در طراحی یک ساختار، باید به گونه جامع الاطراف و کامل، امور را مد نظر قرار داد که نیازهای درون سازمان و وظایف به درستی تأمین و تحقق یابد.

وی، وجود پیچ و خم‌های اداری و کاغذ بازی برای رسیدن به اهداف را نادرست دانست و افزود: این مسئله یکی از معضلاتی است که بسیاری به آن دچار هستند؛ برای از بین بردن آسیب های به وجود آمده و یا آسیب های احتمالی، نباید راه ها را مشکل کرد و رسیدن به اهداف را پیچ و خم داد، چون باعث هدر دادن توان مجموعه و ایجاد مشکل برای مردم می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: ما باید در مدیریت، با برداشتن موانع، بازدهی و کارآیی مجموعه خود را افزایش دهیم که نتیجه این کار ایجاد فضای مناسب و معنوی برای زائران و مجاوران جهت زیارت و استفاده درست از آن می باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ادامه داد: باید از نیروی انسانی موجود، در راستای رسیدن به تعالی، استفاده درست و بجا نمود و کاری کرد که حداکثر استفاده را از توانایی های آنها برد.

وی، آستان مقدس حضرت فاطمه  معصومه سلام الله علیها را منتسب به اهل بیت علیهم السلام خواند و گفت: مسئولیت ها در آستان مقدس باید درست اجرایی شود تا هدف اصلی خدمت به زائران اهل بیت علیهم السلام تحقق یابد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید دست به دست هم دهیم و با چینش درست نیروها، بالاترین بهره وری را داشته باشیم و حتی در مواردی از نظرات زائران در راستای خدمت بهینه کارها را با کمترین هزینه و بالاترین کارایی پیش بریم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha