جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: بسیج روحانیت نیروی ارزشمندی است که شکل گیری آن برای حفظ انقلاب یک ضرورت بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  معظم له امروز در دیدار  مسئولان سازمان بسیج طلاب کشور با بیان این که روحانیت نماد صبر و بردباری در برابر سختی ها است اظهار داشتند: روحانیت در جامعه نفوذ دارد و مردم به این قشر احنرام می گذارند و امید دارند، باید مواظب باشیم گرفتار هوای نفس نباشیم تا از مکتب اسلام به درستی حفاظت کنیم.

ایشان گفتند تشکیل بسیج طلاب یک ضرورت بود و  دلیل آن این است که روحانیت قشر موثری است که می تواند جامعه را در برابر انواع تهدید ها حفظ کند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: دشمن با توهین به مقدسات تنها به دنبال  تنش و نفاق در جامعه می باشد و اسرائیل غاصب  سردمدار این فتنه و ایجاد تنش در جوامع اسلامی است.

ایشان گفتند: وظیفه روحانیت در این عصر بسیار سنگین است. آگاهی دادن به مردم وظیفه طلاب است، آزادی به معنای این نیست که هر کسی هر کاری می خواهدانجام بدهد، بلکه آزادی اساسی دارد؛ بنابراین، جهانیان باید بدانند روحانیون بسیجی و  جوامع اسلامی در قبال این فتنه ها تسلیم نخواهند شد.

معظم له اظهار داشتند: نزول سوره نوح در قرآن کریم دلیل بر این است که نوح نبی 950 سال برای تبلیغ دین اسلام زحمت کشیده است و انواع دشنام ها، فتنه ها و آشوب ها را به جان خریده است تا دین به درستی تبلیغ شود و سالم بماند و روحانیون هم مانند انبیا(ع)، اینگونه باید عمل کنند، نباید در برابر سختی ها فحش و ناسزا گفتن ها میدان را خالی کرد  روحانی بایدبا بصیرت عمل کند و مقاومت را پیشه کار خود نماید.

 حضرت آیت الله علوی اظهار داشتند: روحانیت باید برای دین جان دهد تا دین به دست نا اهلان نیافتد و مردم بدانند دشمن همیشه بیدار است و هر روز با فتنه جدیدی وارد میدان خواهد شد.

1000پایگاه بسیج طلاب

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام رضایی مسئول سازمان بسیج طلاب  با ارائه گزارشی از فعالیت های این سازمان  گفت: سازمان بسیج طلاب در سال67به دستور امام خمینی(ره) با چهار هدف دفاع از اسلام، انقلاب، اصول  نه شرقی نه غربی و جلوگیری از نفوذ استکبار در جامعه شکل گرفت.

وی ادامه داد120هزا نفر از طلاب و روحانیون و ائمه جماعات عضو بسیج می باشند و در قالب 1000پایگاه در کشور  فعالیت می‌کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha