جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پروفسور سمیعی

پروفسور سمیعی ضمن بازدید از بخشهای مختلف مرکز اسلامی، مسجد امام علی (ع) و آکادمی اسلامی آلمان، گفتگوهای صمیمی را با مسئولین این بخشها داشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، آقای پروفسور دکتر مجید سمیعی، پزشک و جرّاح سرشناس ایرانی که بنیان‌گذار و رئیس بیمارستان علوم عصبی هانوفر در آلمان میباشد، ضمن حضور در مرکز اسلامی هامبورگ در دیداری بسیار صمیمانه و دوستانه، ملاقاتی را با امام و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ حجت الاسلام والمسلمین رمضانی داشته و از نزدیک با فعّالیت های مسجد امام علی علیه السلام هامبورگ به عنوان یکی از میراث فرهنگی آلمان آشنا شد.

وی ضمن بازدید از بخشهای مختلف مرکز اسلامی، مسجد امام علی (ع) و آکادمی اسلامی آلمان، گفتگوهای صمیمی را با مسئولین این بخشها در رابطه با فعّالیت های سالانه مرکز، برنامه­های مذهبی، چاپ کتب و نشریات اسلامی و نیز برنامه های دیالوگ با سایر ادیان و مذاهب داشت.

شایان ذکر است پروفسور سمیعی در مهر ماه ۱۳۹۰ شمسی به عنوان استاد افتخاری دانشگاه تهران نائل گردید. همچنین در سال ۲۰۱۴ میلادی از سوی آکادمی جهانی جرّاحان مغز و اعصاب، عنوان برترین جرّاح مغز جهان را به خود اختصاص داد. ایشان به عنوان یک شخصیت برجسته علمی خدمات بسیار ارزشمندی را به دانش طبّ در رشته علوم مغز و اعصاب به جهان بشریت ارائه کرده اند، که برای همیشه ماندگار خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
    0 4
    حالا یک بار آمدِ مرکز اسلامی هامبورگ خیلی ذوق زدِ نشید. اون جایزه ایی که به عنوان جراح جهان بهش دادند، خیلی از پزشکان اعتراض کردند و گفتند اصلا این جایزه اصالتی ندارد. حتی پزشکان ایرانی گفتند که از اسطوره سازی پرهیز کنید.اینکه دکتر سمیعی کلا آدم مذهبی نیست(اطلاع دارم) علنی هم ایشون نشان داد،ِ اما چرا اینقدر دوست دارد به آخوندها نزدیک بشه بخصوص به روحانیون وابسته به حکومتِ ایران.در پیِ بستری شدن آیت الله شاهرودی در بیمارستان آقای سمیعی، دکتر سمیعی مصاحبه ایی با بی بی سی کرد، و گفت که من اصلا اسمِ آقای شاهرودی رو تا سه روزِ پیش نشنیده بودم!!!(دقیقا عینِ گفته ی ایشان هست). که این حرف صادقانه و طبیعی نیست، چطور دکتر سمیعی نماینده ولی فقیه مازندران را میشناسد وبه دیدارش میرود یا به دیدار یه عده از آخوندهای نه چندان معروف میرود در ایران. آنوقت دکتر سمیعی اسمِ رئیس اسبقِ قوه قضائیه ایران، رئیس مجمع مصلحت نظام و یکی از شناخته شده ترین روحانیون حکومت رو تا سه روزِ قبل حتی نشنیده بوده!!!!! این از عجایب هست.