جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌‌الاسلام اکبری سپاه قم

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، قاطعیت و عمل به تکلیف را از جمله مهم‌ترین شاخصه های مردان انقلاب اسلامی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین اکبری ، امروز طی سخنانی در جمع مسئولان اقشار بسیج استان با تاکید بر این‌که لازمه دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی، حضور آگاهانه و با بصیرت در صحنه است، اظهار داشت: در هر انقلابی عده‌ای به دنبال سهم خواهی و پیروی از هوا و هوس و دنیاگرایی هستند و چه بسا صراحتاً  در برابر اصل انقلاب بایستند و انقلاب اسلامی ما نیز از این مساله مستثنی نیست.

وی افزود: در انقلاب ها شاهد دو نوع بازگشت هستیم؛ نوع اول بازگشت به بلندای انسانیت  است که سیر صعودی دارد و نوع دیگر بازگشت هم سیر نزولی داشته و سقوط به عرصه حیوانیت می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) در ادامه با بیان این‌که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ، بهترین الگو و اسوه در زمینه انقلاب اسلامی و پایمردی در حفظ و حراست از ارزش ها هستند، گفت: مردان انقلاب بر اساس آموزه های دینی و کلام امام(ره) و رهبری، دارای شاخصه هایی هستند که از آن جمله می توان به مواردی چون قاطعیت، شهامت، عمل به تکلیف، عدالت خواهی  و تلاش در مسیر حفظ ارزش‌ها و دست‌آوردهای انقلاب اسلامی اشاره نمود.

وی اضافه کرد: مردان حقیقی انقلاب کسانی هستند که ضمن برخورداری از ادب، متانت و منطق ، در راستای دست یابی به هدف، عزت دین و انقلاب را دنبال می‌کنند و به مطامع دنیوی بی توجه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری همچنین با اشاره به این‌که رسالت خواص در انقلاب اسلامی بسیار سنگین و حساس است، گفت: متاسفانه عده ای از خواص با در پیش گرفتن روحیه عافیت طلبی ، نفاق و دورویی ، سهم خواهی و بدتر از همه، غفلت و دنیاطلبی ، در مسیری خلاف خواست انقلاب اسلامی و آرمان های امام(ره) و شهدا حرکت می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: بی شک هر کسی که برخلاف آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی حرکت کند، دچار خسران و پسرفت می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) بیان داشت: نباید برای رسیدن به اهداف والا و حاکمیت ارزش ها دچار خستگی شد و از فشارها و هجمه ها هراسید.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha