پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کارگاه

مسئول واحد تبليغ و آموزش‌هاي كاربردي حوزه علميه اصفهان از برگزاري كارگاه هاي آموزش آشنايي با فنون منبر و روش كلاسداري در این حوزه خبرداد.

 حجت الاسلام محسن عباسي، درگفت و گو با خبرنگار حوزه در اصفهان، در توضيح آخرين برنامه هاي اين واحد اظهار كرد: یکی از مهم ترین برنامه های ما كارگاه آموزشي مهارتهاي تبليغ وي‍ژه مبلغين است که در تازه ترین آن، این کارگاه با حضور مبلغین شهرستان‌هاي فريدن، فريدونشهر،چادگان، بوئين ميان دشت برگزار شد.

وي بيان كرد: در اين كارگاه كه چهار روز به طول انجاميد، مبلغين آموزش هاي لازم  بدو خدمت را فرا گرفتند.

حجت الاسلام عباسي تصريح كرد: در اين دوره سرفصل هاي آموزشي  چون آشنايي  با فنون منبر و روش كلاسداري ديني و ايجاد انگيزه به طلاب و روحانيون مبلغ آموزش داده شد.

وي، برگزاري دوره هاي آموزشي ضمن خدمت براي مبلغين روحاني در حال تبليغ به صورت دوره اي و مستمر را يكي از ضروريات دانست و افزود:برگزاري اين دوره ها به صورت منطقه اي در استان در دستور كار اين واحد قرار دارد.

مسئول واحد تبليغ و آموزش‌هاي كاربردي حوزه علميه اصفهان در ادامه از بازديد دوره اي از مساجد و مدارس علميه استان  و بررسي برنامه هاي تبليغي مبلغين منطقه شاهين شهر و ميمه خبرداد و گفت: دراين بازديد دوره اي از روستاها و شهرهاي مورچه خورت، اذان، لابيك وميمه،  ونداده  و جهاد آباد ديدن كرديم.

وي اذعان كرد: از نزديك با اهم برنامه اي مبلغين و ائمه جماعات و برنامه هاي فرهنگي  دراين شهرستان ها و روستاها  قرار گرفتيم كه نسبت به گذشته و دوره قبل بسيار رشد كرده بود و حاصل  زحمات مبلغين  و هيئت امناي مساجد و مسئولين فرهنگي اين مناطق محروم  است.

حجت الاسلام عباسي در پايان اظهار كرد: دراين بازديد ها به نواقصي چون  نبود روحاني دربعضي از مناطق بزرگ  مثل وزوان، ونداده و...دريافتيم كه به حمد الله اين نواقص در شوراي استان مطرح و برنامه ريزي ها و تصميمات لازم اتخاذ شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha